søndag 18. oktober 2009

En herlig helg!

Denne helgen har jeg hatt god tid. Helt fantastisk har det vært. Jeg har virkelig nytt dagene. På lørdag satt jeg og en venninne og koste oss med våre hobbyprosjekter. Jeg fikk laget to kort, som kommer her:

Det første var et bidrag til skissen hos
A Spoon Full of Sugar challenge #73



















Jeg har slått meg på avispapir. Det er veldig dekorativt og det er alltid nok å ta av. Det er også utmerket til guttekort.
Bidraget er ikke helt etter skissen, men det passet bedre på denne måten. Om det ikke er gyldig så får det heller være. Det skal jo være kjekt, og det var det virkelig. 


Det andre kortet var min løsning på denne ukens oppgave hos
Friday Sketchers.




















Dette ble et virkelig jentekort med rosa og glitter som ikke egentlig kommer frem på bildet...

3 kommentarer:

Silje sa...

Det første kortet var kjempekoselig og det siste var utrolig søtt! Du er mega flink :D

Maarth sa...

Så flink du er til å lage kort! Kjempegøy å se dem.

Erle sa...

Så flink du er!! Jeg har fortsatt det orange kortet jeg fikk av deg til bursdagen for lenge siden stående fremme ;)