fredag 15. januar 2010

Nytt år, nye muligheter...

Ok, så det er et nytt år.
Siste del av 2009 var rett og slett veldig lite kreativ, så hvis jeg skal fortsette å ha denne bloggen burde jeg virkelig finne meg noe annet å legge ut. Akkurat hva jeg skal gjøre med den, er jeg ikke helt sikker på. Men jeg har en snikende misstanke om at føste del av 2010 ikke blir noe bedre på den kreative fronten. Det er rett og slett travelt, allerede. Men hva hadde jeg forventet, det er jo 3. klasse... Det er vel nærmest en naturlov at 3. klasse er travelt. Ihvertfall hvis du har planer om å få greie karakterer og lærerne på din side, jobbe litt på siden og i tillegg beholde ditt sosiale nettverk....
Så da er det bare å ta seg sammen å gjøre det beste ut av det. Det er min plan. Men ikke bare det. Jeg skal fullføre med stil!

Ingen kommentarer: