søndag 11. oktober 2009

Litt ferie også...

Jeg er ferdig! Ikke med alt jeg burde gjort, men jeg velger å fokusere på det positive. Jeg er ferdig med biologi rapporten som skal leveres i morgen. Stor greie på litt vel mange sider. Det har blitt en del timer med jobbing for å få den ferdig, det skal være sikkert. Men nå er jeg ferdig! Og jeg kjenner at jeg er litt stolt. Så jeg gir meg selv en klapp på skulderen.

Ikke bare er jeg ferdig med rapporten, jeg har gjort andre lekser også. Livet neste uke ser ut til å bli langt lettere enn jeg forventet i begynnelsen av ferien. Aldri hadde jeg trodd at jeg skulle få gjort så mye. Så selv om det er en del igjen, er jeg fornøyd. Resten tar jeg etterhvert. Det pleier å gå bra det også.

Så nå blir det ferie. Jeg skal nyte den siste dagen før det igjen bærer tilbake til skolebenken. Egentlig er det ingen straff. Jeg går jo i tidenes beste klasse. Det er rett og slett en herlig gjeng. Det eneste jeg har noe å utsette på er egentlig mengden lekser, den kunne vært tilpasset at man skal ha tid til et liv i tillegg, men man kan vel ikke få alt. Så da velger jeg deffinitivt en super klasse!

Ingen kommentarer: