torsdag 8. oktober 2009

Høstferie

Det er høstferie. Et par ting minner meg på at det er høstferie. Regnet har knapt hatt noe opphold siden uken begynte, og jeg trenger ikke å stå opp tidlig for å rekke bussen til skolen. Men utenom det, må jeg si at jeg ikke helt har den gode feriefølelsen.
På bordet forran meg har jeg et tårn med arbeid. Ikke mønstrede ark, stempler og små søte blomster, men bøker som stort sett går i fargene svart og hvitt. Leksene ser ikke ut til å ta noen ende
Jeg drømmer om tid til å lage i det minste ett kort, det er jo tross alt ferie. Men jeg må vel fullføre ihvertfall noe av alt dette. Så igjen, som så mange ganger før, må jeg offre tid med hobbybordet til fordel for et hav av lekser. 3. klasse på videregående kan være tøft, det har jeg i alle fall fått merke.
Men det skal gå.
Jeg skal klare det!
Jeg gir ikke opp så lett!

1 kommentar:

Silje sa...

Skjønne Kristine! Du har BLOGG :D yaayyy!!
Dakkar, jeg vet hvor mye lekser og sånt du har i ferien.. huff, du har mere enn meg jo! Men vi skal klare dette :):)<3