onsdag 21. april 2010

Sommer og sol

Dette kortet er inspirert av våren med varmere vær og nytt liv. 
Her i Bergen har vi hatt noen varme flotte dager og vårfølelsen har begynt å snike seg inn.
Det passet derfor godt med et vår-kort.  

Mønster papirene jeg har brukt er kun rester. 
Det som er litt morsomt er at det stripete mønsterarket er et av de første arkene jeg kjøpte...

Innside ble det også

Jeg liker best å skrive hilsen med vanlig penn og da er det fint
å ikke ha så mye farger på området hvor jeg skal skrive...

Jeg vil også bruke kortet til å delta i ekstra utfordringen hos That's just so cute- Bruk stempel
Her er det både stempel på fremsiden, og begge innersidene. 

3 kommentarer:

~Isabell~ sa...

Et super herlig vår kort, stilig bretteteknikk nederst på koret=)

Takk for ditt bidrag=)

Rach sa...

quickly popping by to say thank you for joining in with my candy give away and to wish you luck.xx

an adorable card.x

Asil sa...

Så artig med den remsa du har brettet på forsida! Og flott at bamsen tas igjen inni kortet også!

Takk for at du deltar! :)