søndag 11. april 2010

En eske..

Det har vært en utrolig bra helg. 
Gode venner, strålende vær og god tid. 
Litt dumt det er en uke til neste...

Her er en boks som passer i to utfordringer
- A Spoon Full of Sugar - one for the boys
- Kort o Mania - noe etter en mal og ekstra utfordring til gutta boys



Jeg har bruk mal på eske fra bloggen til Randi
En utrolig bra mal. Jeg liker esken utrolig godt. 
Den er enkel å dekorere og er lett å lage i ulike størrelser. 
Takk til Randi for malen! 

Gamle boksider har det blitt mye av i det siste. Jeg synes de er utrolig dekorative og gir en veldig god effekt. Det blir sikkert fler etter hvert. På denne esken fikk jeg også brukt noe bånd som jeg ''bare måtte ha en gang'' men som ikke passer like ofte som jeg regnet med der jeg sto i butikken...

6 kommentarer:

bestevenn sa...

Kjempefin eske du har laget, stilig pyntet. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

Anne Bente sa...

super flot æske du der har lavet

10000 tak for at du deltager på Kort O manias udfordring.

Linda S. L sa...

Sååå lekker!! flotte farger :D
tusen takk for at du deltar på utfordringen vår på kort o mania!
klemm fra Linda

Filharmonica sa...

Stilig eske, så flott pyntet :-) Takk for at du deltar i utfordringen hos Kort-o-Mania!

Benedicte sa...

så stilig eske du har laget, flotte maskuline farger.
takk for at du deltar på Kort o mania
klem fra Benedicte

Jeanette sa...

Så flott eske!!! Den var virkelig flott. Tusen takk for at du deltar hos Kort O Manias utfordring. Klem.