tirsdag 4. mai 2010

Endelig et nytt kort!

Det er travle dager med innsprurt på skolen og russetid, men litt tid har jeg fått satt av til kreative ideer. Når roen senker seg og natten siger på har jeg mine mest kreative timer, og ofte går tiden uten at jeg merker det. 

Her er et kort fra de seine nattetimer... 
Sommerfugl punchen er nyinnkjøpt, og jeg liker den bare så utrolig godt!
Denne gangen ble det innside også. Det har så mye å si med innsiden, det virker så utrolig mye mer gjennomført når innsiden også er dekorert. Denne gangen har jeg de samme papirene inni som jeg har brukt på fremsiden.
Kortet er egentlig laget etter en skisse hos Tuesday Morning Sketchers, men jeg rakk aldri å legge inn kortet før fristen gikk ut...Men det passer også i en rekke andre challenges: 

Totally Gorjuss - with stitches
- Stampavie - Distressing
- Crafty Card Makers - Distressing
- Lili of the Valley- Here comes summer
- Stampin' Sisters in Christ - with stitches

8 kommentarer:

Unknown sa...

what a lovely card, the inside is stunning as well, well done its a fab card and thanks for playin with us at crafty cardmakers xx

Julie Riley sa...

Beautiful card so stunning love the inside too. Thank you for joining our distressed challenge at crafty cardmakers xx

Grace sa...

Oh this is adorable.. inside and out!!! I just love it! So glad you joined us at Stampin Sisters in Christ!!!

Squirrel x sa...

Beautiful card hun! Thanks for playing at Totally Gorjuss this week. Hugs, Squirrel xx

Lovely Linda sa...

Hi Kristine - this is jut gorgeous! I love the colours you have used to compliment that gorgeous image!! This is beautiful inside and out! I am loving it! We are glad you joined us this week at Stampin' Sisters in Christ - we would love to see you again next week!! {{{hugs}}}
Linda SSIC Design Team

Chris Olsen, Glowbug sa...

This is beautiful inside and out Kristine!! Love the colors, image and sewing! Thanks for joining us at Stampin Sisters in Christ.

Pop's Cards sa...

Love the image that you have chosen for this, fab colours too, thanks for joining us at LOTV this time big hugs pops x x x

Bev sa...

Fabulous card, love the design and sweet image. Thanks for joining LOTV this week x